środa, 30 października 2013

Kaszka jaglana z duszonym jabłkiem i brzoskwinią.

Alternatywą dla kanapki na drugie śniadanie może być kaszka jaglana przekładana owocami. Lekkie i bardzo smaczne danie.
Inspiracją była dla mnie Agnieszka i jej wczorajszy przepis na kaszkę jaglaną na słodko.


czas przygotowania - 25 minut
SKŁADNIKI (2 porcje):
- 2 łyżki kaszki jaglanej
- 2 jabłka
- 3-4 połówki brzoskwini z puszki
- 1 łyżka miodu lub 2 łyżeczki brązowego cukru
- 1/2 łyżeczki cynamonu
- 1/2 łyżeczki soli
- 2 łyżki musli (przepis tutaj)


1. Kaszkę jaglaną przepłukujemy zimna wodą, a następnie przelewamy wrzątkiem. Gotujemy 15 minut w osolonej wodzie (1 porcja kaszki : 3 porcje wody).
2. Obieramy jabłka, usuwamy gniazda nasienne i kroimy w kostkę. Dusimy na patelni z dodatkiem odrobiny wody. Dodajemy miód lub brązowycukier oraz cynamon (wg uznania).
3. Brzoskwinię kroimy w kostkę.
4. Składniki układamy warstwami - musli, brzoskwinie, kaszka, jabłka, brzoskwinie, kaszka, jabłka, musli. Ozdabiamy kawałkami brzoskwini.

Podajemy jak najszybciej, tak aby kaszka i duszone jabłka były ciepłe.

Smacznego...
Iwona




2 komentarze:

  1. Wygląda rewelacyjnie! Cieszę się, że mój przepis stał się inspiracją do wykonania deseru:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również się cieszę, bo twój przepis spełniał moje dwa podstawowe kryteria - był prosty w wykonaniu i zapowiadał się smacznie ( i tak było w rzeczywistości). A dodatkowo zawierał kaszkę jaglaną, która jest aktualnie w kręgu moich zainteresowań. Podsumowując - wchodzi na stałe do mojego menu.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...