poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Kudłaci Kucharze na diecie - ZBIÓR PRZEPISÓW

Moja przygoda z Kudłatymi Kucharzami trwa już parę miesięcy. Zbiegła się ona z zmianami w moim jadłospisie. Może nie są one tak radykalne, bo stawiam na małe i trwałe kroczki, ale zmierzamy w podobnym kierunku. Nie jest on identyczny, ponieważ Kudłaci Kucharze ewidentnie mówią o diecie i odchudzaniu, a ja stawiam na zdrowy jadłospis i tryb życia. Ich głównym celem była utrata kilogramów, natomiast moim jest uregulowanie funkcjonowania organizmu i zmiana nawyków żywieniowych na ich zdrowszą wersję. Jak widać jest nam po drodze, dlatego też postanowiłam poświęcić więcej czasu Kudłatym Kucharzom licząc na urozmaicenie mojego zdrowego jadłospisu.
 
Całość podzieliłam na trzy części - trochę teorii, część praktyczna - przepisy oraz moje inspiracje oparte na zasadach KK. Nie obiecuję, że przetestuję wszystkie przepisy KK, ale mam ochotę na ich sporą część. Warto więc zaglądać co pojawiło się nowego:)

Część II będzie cały czas modyfikowana wraz z pojawianiem się na blogu nowych przepisów.
 
I. Zacznijmy od podstaw, czyli trochę informacji na temat 
ODCHUDZANIA WG KUDŁATYCH KUCHARZY:
 
http://strefaulubiona.blogspot.com/2014/07/odchudzanie-wedug-kudatych-kucharzy.html



II. PRZEPISY:
 

ŚNIADANIA

 
 
 
 
 Domowe musli
 
 

 

 

 

DANIA JEDNOGARNKOWE

 
 
 
Minestrone
włoska zupa jarzynowa
Omlet z groszkiem i fetą
zapiekanka hiszpańska
Zapiekanka z kurczaka
po hiszpańsku
 

DANIA PIECZONE I GRILOWANE

Chrupiący kurczak Łosoś z chili i imbirem
 

ZAPIEKANKI

 
Zapiekanka z mielonego
mięsa i ziemniaków
Pieczone warzywa z posypką kminową
 

WARZYWA & SAŁATKI

 
Sałatka Cezar Owocowa sałatka ryżowa
 

'DANIA NA WYNOS'

 
Kurczak słodko-kwaśny
 

MAKARONY I RYŻ

 
Chili con carne


 

DESERY I CIASTA

Ciasto marchewkowe


 
III. Moje przepisy inspirowane zasadami KUDŁATYCH KUCHARZY:
 
Lekka pierś z indyka
 z pieczarkami nadziewanymi kaszą
 
Pozdrawiam
Iwona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...