poniedziałek, 17 lutego 2014

Koktajl fit - kefir, otręby, banan i kakao

Pierwsze śniadanie już za mną. Było ono zdrowe i smaczne. Do tego proste i szybkie w przygotowaniu. A pomysł zaczerpnęłam od Małgosi, na której bloga regularnie zaglądam i korzystam z przepisów (przepis TUTAJ). 



czas przygotowania - 10 minut
SKŁADNIKI (1 porcja):
- 1 szklanka kefiru (może być również maślanka lub jogurt naturalny)
-  2 łyżeczki otrębów owsianych (może być więcej)
- 1/2 dojrzałego banana
- 1/2 łyżeczki naturalnego kakao

Kefir łączymy z otrębami i odstawiamy na 5 minut, aby otręby spęczniały. Następnie dodajemy kakao i pokrojonego banana. Całość blendujemy i podajemy.

Robiąc pierwszy raz ten koktajl miałam obawy, że będzie on mdły i mało słodki. Pierwsza próba, była pozytywna, ale nie uległam jego czarowi od razu. Smakował mi, ale nie zachwycał. Natomiast za drugim razem może odczucia były już inne. Już nie brakowało mi cukru, ale były w sam raz.
Dla mnie idealna propozycja na pierwsze śniadanie lub kolację, szczególnie kiedy wracam z ćwiczeń.

Smacznego...
Iwona

2 komentarze:

  1. Moje dzieciaki przepadają za takimi koktajlami, ja zresztą także:) Pyszności !!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety moje dzieci lubią tylko koktajle typowo owocowe. O otrębach nie ma mowy. Ale ja zasmakowałam w nim :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...