piątek, 19 lutego 2016

Pomysł na zdrową przekąskę - seler naciowy z masłem migdałowym

Długi czas miałam problem z selerem naciowym zjadanym na surowo. Jego smak był dla mnie zbyt intensywny i dominujący. Często stosowałam go do zup i sałatek (w małych ilościach), ale zazwyczaj był gotowany lub podsmażany. Ale żeby podgryzać go na surowo nie mogłam się przemóc. Aż do momentu kiedy przygotowałam masło migdałowe (przepis TUTAJ). Wówczas połączenie selera naciowego z masłem migdałowym okazało się idealne. 
A jak wiadomo seler naciowy jest niskokaloryczny (w 100g na zaledwie 4-5kcal), a do tego ułatwia usuwanie toksyn z organizmu. Odkwasza organizm, przyspiesza trawienie i likwiduje zaparcia. I to tylko część z jego dobroczynnego wpływu. A co do masła migdałowego pamiętamy, że to zdrowe tłuszcze wskazane w zbilansowanej diecie.
Wobec tego mając na uwadze te wszystkie pozytywne aspekty i Wam proponuję taką zdrową przekąskę pomiędzy głównymi posiłkami. Tylko nie zapominajcie, że to tylko przekąska i zjadamy jej niewielką porcję:) Ja taką przekąskę zabieram ze sobą gdziekolwiek. Kroję na mniejsze kawałki, wkładam do pudełeczka i mam gotowa szybką przekąskę na przykład kiedy wychodzę z zajęć fitness:)
czas przygotowania - 10 minut (jeśli przygotowujecie masło migdałowe zarezerwujcie dodatkowo 15 minut)
SKŁADNIKI (1 porcja):
- 1 łyżka masła migdałowego (przepis TUTAJ)
- 1 gałązka selera naciowego

Selera myjemy, oczyszczamy i wypełniamy jego wklęsłą cześć masłem migdałowym. Po nafaszerowaniu seler można pokroić na mniejsze kawałeczki.

I przekąska gotowa:)
 
Smacznego
Iwona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wystąpił błąd w tym gadżecie.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...